El Compte general és un conjunt de documents que l’Ajuntament d’Ullastret elabora, a final de cada any, per informar sobre: la situació del patrimoni, el seu finançament, els seus préstecs i els seus deutes.
El Compte general incorpora els ingressos, despeses, beneficis i pèrdues en el transcurs de l’any a què fa referència. També proporciona informació sobre com s’ha executat el pressupost, és a dir, sobre com s’han gastat els recursos, quants ingressos s’han obtingut i quins han estat aquests ingressos.
-
Estat de liquidació de les despeses
- Estat de liquidació despeses 2018:
- Estat de liquidació despeses 2017:
- Estat de liquidació despeses 2016:
- Estat de liquidació despeses 2014:
- Estat de liquidació despeses 2013:
- Estat de liquidació despeses 2018:
-
Estat de liquidació dels ingressos
- Estat de liquidació d’ingressos 2018:
- Estat de liquidació d’ingressos 2017:
- Estat de liquidació d’ingressos 2016:
- Estat de liquidació d’ingressos 2014:
- Estat de liquidació d’ingressos 2013: –
- Estat de liquidació d’ingressos 2018:
-
Resultats pressupostaris
-
Balanç
No s’elabora aquest document en el Compte General
- Compte del resultat econòmic i patrimonial