-
Funcions i competències
- Controlar i fiscalitzar els òrgans de govern.
- Prendre els acords relatius a la participació en organitzacions supramunicipals.
- Aprovar els plans i altres instruments d’ordenació i gestió establerts per la legislació urbanística.
- Aprovar el Reglament Orgànic Municipal.
- Crear i regular òrgans complementaris.
- Determinar els recursos propis de caràcter tributari, aprovar els pressupostos, disposar despeses i aprovar els comptes.
- Contractar obres i serveis la quantia dels quals excedeixi la que és permesa per l’alcalde o la Comissió de Govern.
- Aprovar les formes de gestió dels serveis i els expedients de municipalització.
- Acceptar la delegació de competències feta per altres administracions públiques.
- Plantejar conflictes de competència a altres entitats locals i a la resta d’administracions públiques.
- Aprovar la plantilla del personal, la relació dels llocs de treball, les bases de les proves per a la selecció de personal i per als concursos de provisió de llocs de treball, fixar la quantia de les retribucions complementàries dels funcionaris i el nom i el règim del personal eventual.
- Exercir accions administratives i judicials, en matèria de competència plenària.
- Alterar la qualificació jurídica dels béns de domini públic Alienar el patrimoni.
- Les que corresponen al Ple, pel fet que la seva aprovació exigeix una majoria qualificada.
-
Composició
Il·lm. Alcalde d’Ullastret
- Josep Miquel Gatius Callís (Junts per Ullastret/Junts per Cat)
Regidors/es govern
- Sr. Santi Saló Torres
- Sr. Gerard Cateura Galvez
- Sra. Marta Ros Serra
Regidors (Treballs i Compromís)
- Sr. Martí Agustí Parals
- Sr. Carles Orpi
- Sr. Joan Beltran Vilagrasa
-
Calendari
El Ple de la Corporació celebrarà sessió ordinària amb caràcter trimestral, el darrer dimarts no festiu dels mesos de març, juny, setembre i desembre, a 2/4 de set de la tarda, a la Sala de Plens del Consistori.
- Convocatòries del Ple
- Actes del Ple